11.03.21
Подивись і підготуй матеріал до уроку
12.11.20
Проект виготовлення робочого одягу
3-4 заняття. Організаційно-підготовчий етап виконання проекту
Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Для цього: 1. Дай у зошиті відповіді на запитання: - Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- З яких матеріалів можна виготовити ?- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...). Див. презентацію 1. 2. Намалюй у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу комбінування об'єктів . Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут: 2."Метод комбінування". А тепер можна і трішки подумати та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює тільки наша думка і фантазія. 4. При потребі ознайомтесь з інформацією про виконання дослідження – «Міні-маркетингове дослідження» 5. При потребі ознайомтесь з інформацією про моделі-аналоги – «Моделі-аналоги» 6.Створити банк даних виробів-аналогів – «Банк даних ». Про те, як знайти необхідну інформацію читаємо тут – «Як шукати потрібну інформацію». 7. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті). За бажанням можете розширити перелік критеріїв оцінки виробу. На кожний виріб розмістити фото з цифровим позначенням Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних та вашого вибору. Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою. Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–». Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу. Домашнє завдання:Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю».
Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Для цього:
1. Дай у зошиті відповіді на запитання:
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- З яких матеріалів можна виготовити ?
- З яких матеріалів можна виготовити ?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...). Див. презентацію 1.
2. Намалюй у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу комбінування об'єктів . Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут: 2."Метод комбінування". А тепер можна і трішки подумати та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює тільки наша думка і фантазія.
4. При потребі ознайомтесь з інформацією про виконання дослідження – «Міні-маркетингове дослідження»
5. При потребі ознайомтесь з інформацією про моделі-аналоги – «Моделі-аналоги»
6.Створити банк даних виробів-аналогів – «Банк даних ».
Про те, як знайти необхідну інформацію читаємо тут – «Як шукати потрібну інформацію».
7. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті). За бажанням можете розширити перелік критеріїв оцінки виробу. На кожний виріб розмістити фото з цифровим позначенням
Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних та вашого вибору. Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою. Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–». Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу.
Домашнє завдання:
Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю».
Нагадую - жоден хто не виконав завдання вчасно, максимальна оцінка становить до наступного уроку - 9 балів
05.11.20
Проект виготовлення робочого одягу.
1-2 . занятт: Матеріалознавство
Опрацювати підручник с. 8- 22 ( посилання)
Відповісти на питання після порагрофів.
Виконати практичне завдання ст. 21 " Виконання макета полотняного переплетення"
Самостійно пояснити, чому при виготовленні робочого одягу важливо знати властивості тканини.
28.05.2020
Урок № 63-64
Тема : Узагальнення навчального матеріалу
21.05.2020
Урок № 61-62
Тема:Побутова техніка
Опрацювати https://history.vn.ua/pidruchniki/hodzicka-labor-training-for-girls-6-class-2014/21.php
ВИКОНАТИ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНУ РОБОТУ (Параграф 21)
14.05.2020
Урок № 59-60
Тема : Гігієна житла
Опрацювати матеріал за посиланням
https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_1/20.html
Домашнє завдання : Виконати лабораторну роботу параграфа 20
07.05.2020
Урок 57-58
Тема: Створення прикраси методом фантазування або біоформ
Домашнє завдання - слайд 12
30.04.2020
Проект 8 "Брелок"
Урок №55 -56
Тема: Підготовка до захисту проекту
Цього тижня закінчуємо роботу над проектом "Брелок"
Відповідно виставляється тематична оцінка.
Презентація виконується в програмі PowerPoint.
Нижче пропонується подивитися на приклад
виконання презентації проекту.
Проект презентується з підготовчого етапу.
Кожен етап має заголовок.
Зміст повинен відповідати своєму виробу.
23.04.2020
Проект 8 "Брелок"
Урок №53 -54
Тема: Вибір та обґрунтування
теми проекту. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для роботи.
Що потрібно зробити
1.
Обґрунтувати
тему проекту.
2.
Обґрунтування
практичного застосування виробу.
3.
Вивчити
якомога більше різної літератури із заданої теми.
4.
Знайти
історичний матеріал.
5.
Знайти цікаві
матеріали по проекту.
6.
Установити
єдині вимоги до вибору.
7.
Опрацювати
знайдені варіанти виробів-аналогів.
8.
Дібрати
суміжні вироби, вироби переконструювання.
9.
Виконати
ескіз і опис виробу
Приклад оформлення проекту
Приклад оформлення проекту
02.04.2020
Урок 52
Підготовка яйця до дряпання.
Підготовка яйця до дряпання.
Не забувайте фотографувати кожен етап.
02.04.2020
Урок № 51
Урок № 51
Нанесення малюнку на дряпанку.
Не забувайте фотографувати кожен етап.
26.04.2020
Урок 49-50
Проект "Писанка"
Схеми роспису писанок
Домашне завдання:
Так як неможливо зараз купити писачки, то виконувати будемо дряпанку.
До наступного уроку треба буде підготувати малюнок для дряпонки, виконати ескіз, опис символічних значень. Завдання висилати у вигляді фото до 06.04.2020
19.03.2020
Урок № 47-48 В'язання лицьових і виворітних петель. Читання схем.
- порожня клітинка - виворотні петлі.
- крапка - лицьові
Комментариев нет:
Отправить комментарий