3(7) клас

12.11.20

 Тема уроку:Підготовчий етап проекту:Виготовлення новорічного сувеніра з вишивкою 

Організаційно-підготовчий етап виконання проекту

     Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Для цього:
     1. Дай у зошиті відповіді на запитання: 
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- З яких матеріалів можна виготовити ?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
     2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методу фокальних об'єктів . Для цього спочатку переглянь матеріал ось тут: "Метод фокальних об'єктів". А тепер можна і трішки подумати та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює тільки наша думка і фантазія.
   
      4. При потребі ознайомтесь з інформацією про виконання дослідження – «Міні-маркетингове дослідження»
     5. При потребі ознайомтесь з інформацією про моделі-аналоги – «Моделі-аналоги» 
     6.Створити   банк даних виробів-аналогів – «Банк даних »
   
     Про те, як знайти необхідну інформацію читаємо тут – «Як шукати потрібну інформацію». 
     7. Проведіть оцінювання виробів-аналогів за таблицею (накресливши та заповнивши її в зошиті). За бажанням можете розширити перелік критеріїв оцінки виробу. На кожний виріб розмістити фото з цифровим позначенням 
     Увага! Кількість номерів виробів-аналогів буде залежати від наповнюваності нашого банку-даних та вашого вибору. Нагадую, що ми не маємо змоги доторкнутися до усіх виробів та роздивитися всі їхні особливості. Ми орієнтуємося лише на зображення. Тому одні й ті самі конструкції можуть оцінюватися по-різному. Оцінка залежить від вашого власного досвіду, уподобань, настрою. Якщо виріб, на вашу думку, відповідає критерію, потрібно поставити знак «+», якщо ні - знак «–». Підрахуйте кількість набраних плюсів по кожному виробу-аналогу. 
     Зробіть висновок, записавши в зошит наступне речення: «Найбільше знаків «+» у зразка №__, який і стане моєю базовою моделлю». 

Нагадую  - жоден не виконав завдання вчасно, тому максимальна оцінка становить до наступного уроку - 9 балів

05.11.12

 Проек: Виготовлення новорічного сувеніра з вишивкою 

1.Підготовче заняття : Матеріали для вишивання

Опрацювати підручник : с 30-43 за посиланням
Відповести на питання с.36; 42
Виконати практичну роботу с. 43

Роботу здати до  12.11.20 Фото виконаної роботи відсилати за адресою 2121lusdir@gmail.com















28.05.2020

Урок № 33
Тема: Узагальнення навчального матеріалу



21.05.2020

Урок № 31Тема : Маркування споживчих товарів


Заповнити таблицу - слайд 22

14.05.2020

Урок №30
Тема: ПРАКТИЧНА РОБОТА:  Виготовлення трафарету


Послідовність виконання за посиланням

07.05.2020

Урок №29
Тема : Малярні роботи в побуті власними руками.


Домашнє завдання - опрацювати підручник і відповісти на питання тесту по посиланню : https://narodna-osvita.com.ua/7090-tehnologya-vikonannya-malyarnih-robt.html

30.04.2020 

Урок №28
Тема : Заключний етап  проекту.
Прорахувати собівартість.
Відповісти на питання.
Матеріал в презентації.



23.04.2020 

Урок №26 - 27
Тема: Виготовлення квітів і композиції із них.
Так як я не побачила пропозицій з техніки виготовлення квітів, то все будуть робити однаковий проект. Здати необхідно до 30.04. Кожен навчальний день зволікання мінус 1 бал




26.04.2020 - 02.03.2020
Проект №5
Штучні квіти.

Урок № 25
Тема :
Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

Дівчатка і хлопчики вибираємо квіти в залежності від наявності матеріалу. Це можуть бути квіти з м'яких жерстяних банок, пластикових пляшок, тканини, стрічок, фоамірана і т.д.

Приклад цього проекту допоможе вам у роботі.

Домашне завдання.
До 09.04. 2020 потрібно розробити і здати І (підготовчий) етап. 
Оформляти за вашим вибором або в PowerPoint, або в Word. Не забувайте про фото.
Якщо виникнуть питання звертайтеся на адресу, що розташована на головній сторінці

19.03.2020

Для хлопців

Макети будиків

Виготовити 1 модель (за вибором)

Для дівчат
Урок № 24  В'язання лицьових і виворітних петель. Читання схем.



порожня клітинка - виворотні петлі.
крапка - лицьові

Комментариев нет:

Отправить комментарий